Overwegende dat het, ten einde te anticiperen op de schaarste van operationele kandidaten, aangewezen is erin te voorzien dat de functie functioneel beheerder voortaan ook kunnen worden ingevuld door personeelsleden van het administratief en logistiek kader van het niveau C;
Overwegende dat het, met het oog op het op peil houden van de getalsterkte binnen de dienst functioneel beheer, is aangewezen een betrekking van functioneel beheerder vacant te verklaren, in casu voor inspecteur van politie via het systeem van de mobiliteit en/of voor personeelsleden van het administratief en logistiek kader van het niveau C, in chronologische volgorde, via het systeem van de mobiliteit, de wettelijk voorziene externe statutaire aanwerving of, in voorkomend geval, dringende contractuele werving van bepaalde duur van maximaal 12 maanden;
Overwegende het advies van de korpschef om overeenkomstig artikel VI.II.61 van het Koninklijk Besluit van 30 maart 2001 tot regeling van de rechtspositie van de personeelsleden van de politiediensten als tweede lid van de selectiecommissie een personeelslid van operationeel kader van het eigen korps aan te wijzen;
Gelet op de bepalingen van de Nieuwe Gemeentewet en het decreet Lokaal Bestuur;
Gelet op de bepalingen van de Wet van 7 december 1998 tot organisatie van een geïntegreerde politiedienst, gestructureerd op twee niveaus;
Gelet op de bepalingen van het Koninklijk Besluit van 30 maart 2001 tot regeling van de rechtspositie van de personeelsleden van de politiediensten;
Gelet op het Koninklijk Besluit van 5 september 2001 houdende het minimaal effectief van het operationeel en van het administratief en logistiek personeel van de Lokale Politie;
Gelet op het Koninklijk Besluit van 20 november 2001 tot vaststelling van de nadere regels inzake de mobiliteit van het personeel van de politiediensten;
Gelet op Omzendbrief GPI 15 van 24 januari 2002 betreffende de toepassing van de mobiliteitsregeling in de geïntegreerde politie, gestructureerd op twee niveaus, ten behoeve van de lokale verantwoordelijke overheden in de politiezones;
Gelet op zijn besluit van 27 juni 2017, houdende de wijzigingen van het organogram en het organiek kader van de Lokale Politie Aalst;
in de personeelsformatie van de Lokale Politie Aalst een betrekking van functioneel beheerder, directie Netwerken, dienst Functioneel Beheer, vacant te verklaren, in casu voor inspecteur van politie via het systeem van de mobiliteit en/of voor personeelsleden van het administratief en logistiek kader van het niveau C, in chronologische volgorde, via het systeem van de mobiliteit, de wettelijk voorziene externe statutaire aanwerving of, in voorkomend geval, dringende contractuele werving van bepaalde duur van maximaal 12 maanden;
de kandidaten voor de in artikel 1 vermelde vacature te selecteren op basis van het advies van een selectiecommissie ad hoc, :
samengesteld conform de artikelen VI.II.61 en VI.II.62 van het KB RPPol.